Sunday, January 08, 2012

I miss THEM

 
hallo! this is my picture masa aku upper 6 dulu. HAHA. cuba teka aku yang mana 1? WAKAKA :P. if aku tak silap kita orang amek gamba ni masa exam STPM. whoa! masa exam ponn bole shooting2 lagi kan? huu. torang memang lain cket. nakal nya mengalahkan u all. tettt! HAHAHA. OMG, aku betol2 rindu gn dorang giler2. Rindu suasana zaman skola dulu2..best aee..:D.  nak bagitau jugak..torang amek gamba nii sembunyi2 taw. sebab masa tuu just pelajar Form 5&6 jaa yg ada kat skola..plus, warden ponn jarang ada.. ehh! ni kalo ada sesiapa cikgu aku tau mesti kene nehh. HAHA. ampunnnn~~~~ :D. ILY lerrr.. hehehe. masa nii kita orang saja jaa buang tekanan exam maen BOLA kat padang sekolah. HAHAHA. kaki bangku ponn bole men bola keh!(^^,) sukati jaa nak sepak mana. huru-hara jaa bola tuu bergolek sana-sini. HAHAHA. tapi tak kesah tuu suma janji bole terbang suma segala tekanan tuu. pompuan kalo maen, biasalah..menjerit jaa kejaa. yerr tak?? hakikat tuu. hehe.

Ookeh, skang nii tuu suma hanya jadi kenangan dahh. masing-masing menuju ke tempat masing2. Yang 1st tuu, Lenja. skang dia masih tunggu tawaran lagi. Hopefully dia dapat yg dia impikan. Yang 2nd tuu, Emilia. skang dia menuntut di Universiti Kebangsaan Malaysia,UKM amek course Pendidikan Sukan dan Rekreasi. Yang 3rd, gadis satu-satunya berbaju putih tuu laa AKU. skang nii aku menuntut di Universiti Tun Abdul Razak,UNITAR or skang nama tuu ditukar jadi UMTECH..amek course Bachelor of Education(Early Childhood)(Hons). Yang 4th tuu, Robika. dia nehh menuntut di Universiti Malaysia Terengganu,UMT amek course Sarjana Muda Ekonomi(Sumber Alam). Yang cantek dok hujung sekali tuu Kastura. skang dia kat Universiti Malaysia Sarawak, UNIMAS amek course Pengurusan Seni. Gembira dengan kejayaan kita orang suma. Dulu kita orang penah wat promise taw. kita orang janji nak masuk Universiti sama-sama. semua harus masuk universiti. hehehe. skang nii suma dah dapat masuk universiti..tersenyum lebar bila ingat kembali janji2 zaman sekolah dulu..:D. Lenja ponn aku tau dia dapat pass kali nii. means, kawan aku akan menyusul kemudian nanti. She is very strong actually. i really admit it. itulaa kelebihan dia yg amt aku kagumi. ILY aee..HAHA. Bersabar sahabatku..just believe, KEJAYAAN ITU MILIK KITA. we all will support u, darling.. kehh? 

P/s: FOREVERMORE.. (^^,)

AHAHAHA! ni laa team bola torang tuhh. mak aihh...tu ler rupa masa skola dulu. muka tensen nii taw. cett! hahaha.. ada gaya footballer tak? lemau jaa rupa semua kan? hihihi..ciaannn..HIHI.

Apepon, aku sayang suma.. huu. ILY all..



-salam ukhuwah-

No comments: