Friday, March 30, 2012

Finally I did it !



Yeayy!! bestnyer eyhh.. haha. kenapa seronok sangat nii..? hehe. Okaylah, tak nak merepek panjang lebar. Sebenarnya, dengan jayanya saya telah menyiapkan assignment saya. yuhuu. 10 markah untuk saya. wakakaka. suker..suker.. !

Perasan tak korang yang lately nii i asyik publish pasal assignments jer? perasan tak? huhu. Biasalah..nama pun student. memang banyak assignments. kalau dulu homework. alaa, bahasa zaman sekolah la kan. bila tanya khabar kengkawan senior yang dah masuk universiti..

"Tengah buat aper skang nii ?"

mesti dorang jawab.

"tengah buat assignment"

haaaaa...kan? Kita yang dengar nii pulak. wahhh. macam grand jaa bunyi ayat dia tuh. wakakakakkaaa. Word "ASSIGNMENT" tuu macam hebat jaa an? hahahah. tuu cara permikiran zaman dulu. masa masih sekolah. sekarang nii..hah! amekawww. baru kenal apa itu assignment. huuu.
(-.-")

*panjang nyer aku merepek..*

Alright, bukan nak bercerita tentang perkataan atau terjemahan mahupun mengupas makna perkataan "ASSIGNMENT" tuu yer. tidak! Since sebahagian assignment aku dah siap..lega laa sedikit. sekurang-kurangnya ringan sikit tugasan lepas nii.

Lepas nii tinggal...japp, nak tengok list jap.

2 individual assignments,
2 group assignments,
2 group presentations.

Okay, that's it!

GET UP for this.
fuuhhh ..!



-salam ukhuwah-

No comments: