Monday, January 20, 2014

Word-Less

Hai semua.

Agak-agak kalau nak ucap "Selamat Tahun Baru 2014" selepas 20 hari masuk tahun nii afdal lagi tak? ekekeke. Apapun, ini entry yang pertama tahun ini. Selamat Tahun Baru kepada semua. Harap tahun nii banyak perkara baru yang hebat-hebat berlaku pada diri kita ya. Dan semoga kita tidak lupa padaNya, sebaliknya merindui untuk mengadu pada cinta kekal. Haa, boleh macam tu? Ayat mukadimah kemain lagi yer. hehe..


Fuh! Fuhh!

Agak lama tidak dijenguk makin banyak pula habuk sini yer? hihi.. Baiklah, mari kita meneruskan penaipan. Sebenarnya agak lama meninjau-ninjau post tahun lepas. Baca dan baca. Banyak kenangan yang tercipta yang pastinya adalah pengalaman pada diri. Orang kata "perkara lepas jangan dikenang". Hehh, tak kira. I nak ingat jugak kat perenggan ni. haha. Well, 2013 was so O MY GOD!! year. bhahahha xD. Banyak perkara yang hebat-hayyybatt berlaku. Banyak pengalaman yang ohsem yang saya dapat. Banyak ilmu baru yang saya belajar. Banyak manusia dan jenis manusia baru yang saya kenal. Banyak bla bla bla.. So, memang banyak! :D. But, whatever it is.. It was such a wonderful yet stressful (perhaps) experiences I've ever through. pheww. Thanks to everyone. So, moga tahun ini lebih baik daripada tahun yang sebelumnya. Semoga :)


Gambar hiasan

Tarik nafas.

Sebenarnya, dari tadi minda berkira-kira.. Nak  update blog ke tidak? Nak update ke tidak? Ke acaner? Kadang-kadang rasa nak berhenti berblog, tapi sayang pulak. Kekangan masa mungkin. Dan biasalah mood berblog ni kadang-kadang Level UP, kadang-kadang Level COROT. kihkih :3 Apapun, saya akan teruskan juga mencoret di blog picisan ni. Sebagai perkongsian. hiks!


Sekarang ni masih bercuti semester. 2 minggu jer lagi cuti tinggal. Lepas tu kena balik universiti balik dah. Maka bermula lah rutin kebiasaan di sana. Tapi sekarang nii rutin di sini lah. Well, biasa.. kalau time cuti mcm nii memang nak kena jaga anak buah. Tapi, kali nii boleh menarik nafas lega sikit since anak buah dah 2 orang bersekolah. Jadi migrain kepala ada kureng sikit hahah. Tapi yela, I will spend my quality time with my family. Sangat-sangat. Sebab dah lama gila tak balik! SOBS. Okay, itu saja nak cerita. kah kah! What?? Eh kemon laa. Aku dah kering idea nak tulis gapo tau. Perut lapaqqq.



kbye :D




No comments: