Monday, May 19, 2014

KOSONG TANPA TUJUAN




Agak lama jari-jemari menari di papan kekunci. Otak mula ligat berfikir. Terasa ingin berkongsi sesuatu. Tapi entah, tidak tahu nak bercerita tentang apa. Buku-buku, segala nota masih terbuka tidak berganjak daripada mula-mula masuk. Kenapa ya? Mood study masih lost. Hmm, maka meluangkan masa dengan pembacaan pelbagai genre. Lagu dalam playlist sudah banyak kali bertukar. Butang new tab silih berganti. Masih juga tidak dapat mencari apa yang tidak kena. Adeih ~


Itulah. Bila musim exam ni berkepam-kepam anasir yang mengganggu perhatian. Alahaiii. Dan bila semua perkara ini datang berkunjung tiba, nahhhhh! Jadilah macam sekarang ni. For sure akan end up dengan perkara lain. Yang awal tadinya bukan tujuan utama mula-mula datang sini. Yer dak? -.-"


Kadang-kadang kan, ada masa tu kita rasa macam feeling nothing towards everything around us. Yang kita fikir masa tu buat kerja sendiri jaa. Taknak get engage dengan perkara lain. Pernah rasa gitu? Semua mesti pernah lah. hehe. Okay, now aku dah rasa dah yang penulisan kali ni sangat tanpa tujuan. Kah! nak jugak mu baca ken. eish! Teruklah :p




Baiklah. Cuma nak bagitau, sahabat yang belajar di Indonesia sudah pun kembali ke tanah air Sabtu lepas. huhu. Yeayy!! *tepuk-tepuk tangan* Welcome home dear. Dah graduate dah pun. Okay, tetiba hilang idea. Tercantas dengan environment. kah! 


Masih cuba seru mood study yang entah melencong  pegi mana. Puih! gewamm itew. ceyy. Sangat unproductive rasa dia. erghhh..



Babai


P/S : Terima kerana membuang masa baca sini. har har har *tunjuk taring* -,,-

No comments: