Saturday, August 09, 2014

Final Year Final Semester


Hi,

How's weekend?
How's school?
How's work?
How's class?
How you've been holding up?

Btw, thanks God it's Saturday. So, let's Sat-ur-day lah kan? hehe.. Okay, kali ni berpeluang nak update blog sebab assignments dan segala tugasan dah siap. Jadi, weekend ni boleh celebrate kemerdekaan itu sekejap sebagai reward lah kononnya. hahah. Tinggal 1 minggu lagi sebelum Final Exam. Semput balik dah *_*


Sumber Google


Ah yes, this is my final year and my final semester. Lepas tu, akan pergi praktikal bulan September nanti. Time flies so fast kan? Tak sedar dah dekat 3 tahun dah pengajian. Tak lama lagi pastinya akan meninggalkan alam universiti. Zaman paling best, zaman enjoy, zaman meet so much people. Nanti mesti rindu dengan mereka2 yang pernah kita jumpa dekat zaman belajar ni kan? hahahaha eh dah kenapa awal sangat nak fefeeling 'bye bye' nih? hiksss okay that's that.


Dan sekarang nii menghitung hari untuk peperiksan akhir semester. Tamat jer exam nanti kitorang pegi kem pulak. Tempat kem kat Lundu, tempat aku pernah pergi tahun lepas, Kem Alapong, Lundu. Rindu dengan pantai sana eh. huhu. Lepas tuu berjemaah tidur bersama dengan nyamuk2 dalam khemah dekat sana. kah kah! Oh ya, kem tuu on 28 - 30 Ogos. Which is aku kena pergi on my BIRTH DATE okayy. huwaaa, ingat nak happy2 tapi...blerghh! ke laut ahh T.T . Kuciwa dia tahap SAMPAI NAK MENAIP GUNA CAPS LOCK KAU TAHU? hehh. muehehhe, okayy tipu! :3

Sumber Google



Btw, hujung bulan nii ada Mini Reunion. Haa, yang nii pada 31 Ogos (Ahad). Kalau tanya aku join ke tak, of course lah join noks! ni laa peluang nak jumpa semua kengkawan zaman sekolah dulu. hahaks! Tazabarrr Tak Syabarrrrr nyaaaa :D. Jadi kau dapat bayangkan tak perjalanan aku cemana. Sangat memenatkan OMG gitu. Iyerlah, 28 29 30 pegi kem. 31 reunion. Maknanya aku kena direct balik ke Sibu pada malam 30 tu sambil angkat barang-barang yang aku bawa balik. Kau tahu lah kan, dah dekat 3 tahun sini. Kau bayangkan barang2 tuh. hahha. Kalau boleh nak jer aku tinggalkan dekat Kuching sini. Kasi yang lain pakai. Tapi, tapi, orang rumah dah pesan "Jangan Tinggalkan apa-apa barang!". (>..<) wuuu, baiklah. Tapi hopefully lepas packing, lepas sumbat2 nanti barang aku tu semua tak banyak. hihihi.. 


Okayy, bercakap pulak tentang praktikal nii kan. Aku praktikal dekat industri. And for sure dekat KidZania. Mula2 aku pilih Legoland sebab nampak cambest jaa. Boleh main cepuk2 air gitu hahahah. Tapi, beberapa hari lepas kawan aku bagitau Legoland takda bukak untuk internship. huwaaa, kuciwa baq ang! huhu, sebab tu okeylah..redho jer kat KidZania. Lepas tuu kan, semalam Sir ada hapdet gambo kengkawan yang sedang berpraktikal dekat KidZania sana kat Facebook. Aku tengok gambar tuu ter Waaa Waa Waa jer kau tau? hahahaha. meh sini meh. Aku tempek sini.

Jumpa dengan anak mat saleh ihh. speak true inggeris okay? :3


Audrey. Boleh jadi Pilot jugok tahu? :D

Jonathan (Lifebuoy Health Institute Researcher)

Fiona (TV3)


haa, tudiaaa diorang. Ini segelintir jaa. Macam menarikk jer kan. huhu. So, why not try jugokk. Pedia? Ha ah, bekerjasama dengan pelbagai manusia dari seluruh pelosok doniaaa. Lepas nii akan speak berkesepurly Bahasa Inggeris. kakaka. Rasa kau! XD. Dekat sini more to role play. Engkau buat lah role play sana. hahah


Oh well, biasalah kalau dekat tempat orang. Independent itu harus ada. And, i will make sure that i am ready into it. semoga.. Okay, till the next tinta. Do miss me okayy.



Selamat berFinal Exam kepada pelajar UNIRAZAK/UNITAR International University!
Vavaiii
xoxo


No comments: