Wednesday, March 20, 2013

busy

hello semua.. 
like seriously semasa menaip entry (jam sekarang pukul 2.28 am) saya tersangatlah lapar. ha ah, tadi sembang rileks dengan kawan sampai tak sedar dah jam 1.00 am. laaa, patutlah mengantok huhu. Minta maaf banyak-banyak sebab sekarang nii sangat terhad masa untuk saya nak update entri. serius sangat busy ke hulu, ke hilir, turun naik, kesana kemari, urus itu ini, siapkan itu ini... sampai bila kat satu tahap tuu kita rasa macam tak dapat nak bezakan mana satu yang perlu diutamakan dulu...


jujur saya bagitau, sepanjang 1 bulan nii memang tersangat lah terasa kesibukkan nyer, keletihan nyer... ketahanan fizikal dan mental itu benar2 rasa macam diuji sangat. so much things to do! tapi apepun, bila kita fikir balik kalau kita tau apa yang perlu diutamakan, semua akan selesai satu demi satu. And now i can breathe easy.... even though STILL ada lagi yang perlu diselesaikan, tapi it's okay. hopefully all is well seperti yang dirancang dari asal :). semoga.


This coming Saturday & Sunday (23 & 24 March) i akan ada kem kat Kem Alapong, Pantai Pandan Lundu.  so, doakan semua akan berjalan dengan baik. dan aktiviti yang dirangka untuk para peserta memang betul2 ada pengisian. Yang paling penting sekali, PENGALAMAN itu tak dapat dibeli. kan? huhu.. Bailah, saya pon dah mengantok dalam kelaparan yang amat nii. so, it's better to stop here. Have a good day! 


Oh! luper.. my friends said yang muka  aku nampak sedikit pucat. hoh? :O mengapakah??? mungkin sebab aku letih dan kurang berehat kut. every single night tido kol 3. hihi.. and yes berat badan aku pon dah mulai susut. dah makin mengurus dah :(. After this nak makan banyak selalu nanti buleh la besar gedabak! :p



Thank you for reading this entry !

1 comment:

me in LDR said...

hihi..cabaran. sabar yek..=)