Thursday, January 05, 2012

jiwa kacau

Hye! sorry i'm a bit tired lately. Plus, memang x berapa sehat. sakit kepala jer keja nehh. 

Okayy, tak nak bcerita panjang. actually, aku masih dalam minggu exam lagi. esok xda paper. pastu sabtu dan ahad ada paper lagi. Last paper ahad nii. pastu FREEDOM :D. dua paper akhir ni memang killer paper. plus! in english. cett! entam jaa nnt. so, malam hari ni rehat puas2 kotan semalam teruk. so, i need my rest. sakit kepala pon tak kebah2 lagi neh. kesiannn... orite, tell u all what. aku baru balik dari Satok, makan durian dengan kengkawan. sebenarnya tak plan pon nk kuar jalan2 makan durian malam ni. huu. kawan2 bawak..jadi pegi jaa. sambil2 tuu bole jugak laa aku lupakan sejenak yg mengganggu fikiran aku. wahh! macam berat jaa bunyi kan? haha. biarlah aku jaa yg simpan. suka maen simpan2 nii.

Dalam syok2 aku makan menu aku tadi, masok plak text kawan aku yg kat UNIMAS tanya.. ehh? nak tau jugak ker dia mesej aku aper? hoho.. okokokok, 

"Ran, apa yang suh ko tertekan sangat? nampak teruk jer. aku tau dari facebook ko."

haa, tu laa dia tanya. woiit, terkejut jugak aku tau. terharu pon ader. OMG, aku sayang kawan aku aee.. aku sayang suma kawan2 aku..x kira jaoh atau dekat..suma aku SAYANG. aduii..sebak dada i. HEHE. dah,dah,dah! xnak jiwang2. kawan aku pesan,

"tinggalkan dulu laa perkara tuu suma. fokus dengan exam n study jaa".

Yupp! i try sayang..aku cuba tuk tinggalkan tu suma. aku cuba nak wat xnak pike benda tuu suma. tapi, korang tau laa aku ni jenis orang yg mcm mana. i always take every single and little things seriously. selagi tak selesai, memang selagi itulah aku takkan pernah berhenti ingat perkara tuu. apapun, itulah AKU. dari dulu sampai sekarang...x pernah berubah. beruntunglah kalian tak seumpama aku, kan? so sweet aee.. HEHE.

Okayy. xnak rasanya aku coret panjang nii. makin panjang pulak jadi nanti. apapun, AKU TETAP AKU. kepada kawan-kawan yang terima aku seadanya..I LOVE U ALL. i have no words to show that i really really loves u all. HOHO. amboii. bahasa i... cett! :) 
[jiwa kacau] - aku taknak cerita banyak apa yg kacau tuu kehh.makin kacau fikiran aku nanti plak. bole menjerit aku dibuatnya. apa yg nak aku katakan, I'm stress skang nii. yes..finally i admit it.


p/s: aku adalah aku. there's no use looking back and wondering...


Terima kasih atas curahan hati. Ran dah beritahu dan keluarkan apa yg sepatutnya.. terpulang kepada mereka  bagaimana nak terima. dan apa yang telah terjadi.........biar aku aja nemu. 



-salam ukhuwah-

No comments: