Monday, January 23, 2012

Trip to Belawai


Hye peeps! guess what. semalam i dengan kakak+abang ipar+anak buah i pergi round2 kat Tanjung Manis. huhu. pelik kan nama tempat kat sarawak ni. oke, gambar kat atas tuu hanya hiasan. muahahaha. takder keje tuu. ^_^ Oke, semalam sebenarnya plan nak pegi mandi-manda..*i tak mandi sebab banyak orang* HAHA. 

Jadi before pergi Pantai Belawai tuu kita orang singgah kat Tanjung Manis keja.*yang sebenarnya tersesat!* huahuahua. fuh! lawak jugak aee..Tuu laa, kata nak mandi, tapi kenapa pergi Tanjung Manis yang tempat waf express tu? haha..pelik. aku pon pelik. setahu aku kat Tanjung Manis memang takder apa2. Tapi abang ipar aku tanpa rasa bersalah dan penuh yakinnya memecut ke Tanjung Manis. HAHAHA. macam macam kan? last2 patah balik. 



Ini antara gambar2 yang sempat aku tangkap. huhuhu. tengok Angry Bird tuu. Comey kann? lawak pulakk bila dorang nii tukar Angry Bird-->Hungry Bird. mentang mentang laa gerai. hihi..persan tak ada beberapa orang tu tercongok depan longkang besar tuu. masa tuu dorang tengah pancing ikan. pekerja indon..rezeki tambahan katanya.. :)



*senyum paksa* HAHA. sorry muka aku agak 'berserabut' cket. tau laa angin kat pantai kuat kann. haha. haa..yang satu lagi tuu kakak kesayangan aku. yang comey lotey tu anak buah aku yang paling bongsu, Cviaz Milzer. tau tak, Cviaz takott giler nak sentuh pasir tuu taw. pasir dah takott nak sentuh apatah lagi air laut tuu. merah muka dia  time aku bawa dia dekat dengan air tuu. bukan jauh pon, sipi sipi pantai tuu jaa. HAHA. kelakar jugak nengoknyerr.. :D.

Ini ada beberapa scene sunset yang sempat aku rakamkan.. cantekk.. :)




nii antara the best captured yang aku dapat tangkap. HAHA. suke sangat dengan pemandangan waktu nak senja tuu. cantek!

oke, nii aku tak tau sapa. time aku nak tangkap gambar nii tetiba dia lalu depan aku dan..dapatlah scene nii. huhuhu.

cantek!

ini view dari pantai ..tak banyak pengunjung masa nii :)

hah! menatang apa nehh? muahahaha.. nii ketam. sempat gak aku ambil gambar an?

Alright, tuu laa yang dapat aku kongsikan. banyak gambar kan? hoho.. whatever it is.. i enjoyed. hati yang gundah terubat dengan keindahan dan kedamaian alam.. and guess what! esok kita orang nak pegi sini lagi. x puas menikmati ciptaan Tuhan. anak buah aku tak henti henti ajak nak pegi sini..HAHAHA. so, their parents mengalah dan esok pegi lagi.. yuhuu! :D


-salam ukhuwah-











No comments: