Tuesday, November 27, 2012

Open Day TSKC


Selamat pagi semua pembaca. Apapun, sebelum tuu ayat kali agak skema noh.. hahaha. Seawal jam 4.21am terjaga dari lena yang panjang.. hahah aisehhmennn.. check henpon (habit bila terbangun or bangun tido) dapat SMS dari Pengarah Projek yang dihantar pada jam 4.01am. Dalam hati sempat lagi kata, eh? awal pulop bangun. hehe.. Opkozes tidur tak nyenyak oke sebab hari ni (27 Nov 2012) merupakan big day untuk The SIDMA Kids Crew. Di mana  seperti yang saya war-war kan pada entri yang lepas, hari ni merupakan event kedua terbesar yang pihak kami anjurkan iaitu TSKC OPEN DAY 2012.

So, jangan lupa datang sebab pihak The Sidma Kids Crew akan menjanjikan pelbagai aktiviti yang menarik. Pendaftaran ahli kelab baru bagi 20 ahli terawal akan memiliki hadiah istimewa dari pihak kami. Jangan lupa untuk saksikan LIVE PUPPET SHOW pada jam 12pm bertempat di Makmal Simulasi. Korang bawa lah anak-anak, anak buah, anak jiran, anak sedara mara, takder anak jiran sebelah bawa lah anak belah sedara bapak emak dari kampung seberang pun takper! hehe.. Yang penting dapat saksikan Puppet Show. Dan jangan lupa pulop bagi yang datang bertandang..vote untuk BEST LENSA. haaa u olls jangan lupa vote gambar saya. I termasuk dalam Top 10 okeh! muahahahhaa! Saksikan Pertandingan SIDMA CHEF CHALLENGE pada jam 2pm. mesti tengok! cari calon-calon isteri suami yang pandai masak kat sini naa.. bhahahah oke tuu tipu! :P 


Vote untuk gambar ni, yang berlabel F (",)v

Vote gambar kat atas tuu tau tau. hehe.. bagi yang lain tak menang. waakakakkakahh! ok bye. Dah jam 5+ dah. Nak sesiap and ready2 semua. Pelaksana akan ada briefing dengan big boss pada jam 7am. pheewwww~ Kat luar hujan lagi. erghh..harap2 cecepat berhenti. So, takler i jempuk (kuyup) nak tunggu bas tuuu haaa. haiiishh. 


Morning! (^_^)v



Thank you for reading this entry !


No comments: