Wednesday, May 15, 2013

Fighting & All The Best!


hole holi hola! maksudnyer, Hai Semua! :D hahah.


Pernah tak rasa macam susah jaa nak bernafas bila ingat nak final exam? hahah. Oke baca tajuk pun dah tau ken aku nak post pasal ape kat sini. ha ah, skang nii IPTS semua dah busy dengan Final Exam masing-masing termasuklah aku. Tinggal beberapa hari lagi untuk first paper. First paper aku on 19 Mei, Ahad (9-12pm). pheww~


Seperti biasa laa kan, bila tiba masa nak exam ni semua pakat duk buat muka serius segala kuhnun-kuhnun nak fokus kan. woakakah! aloo chill laa.. Eh, aku jugak kadang-kadang jadi pressure bila tengok korang buat muka cenggitu taudak?! *ngempas palak!* hahahahhah (>_<!). eh kenapa macam tetiba ja aku taktau nak karang apa kat sini ek? -___-



Baiklah, slip exam dah amek dah. Time nak exam nii mu jangan laa dok buat macam-macam pangai noh. Kau dok diam buat keje kau jaa sudah. ken? kang nanti melampau-lampau kau punya stress ohoiii naya! Chill chill time nii. kena tau manage suma. cheiii amboiii kemain lagi aku pandai nasihat kalian ni. padahal satu pon aku tak abes baca lagi nih. chaiit! nampak sangat jenis yang belajar last minit. Eh?? Oke, selamat petang! hahaha xD





Buat sekalian rakan seperjuangan, Selamat Maju Jaya! Nanti kita sama-sama belajar elok-elok. Exam buat molek-molek tau tauu (^_^) *hi five!!*. Sebelum baca nota tuu jangan lupe doa dulu. Nanti senang ilmu nak masuk berdesuppp gitu :). Oke la, nak sambung baca sikit. hikhik


SELAMAT HARI GURU in advance untuk esok hari (16 Mei) kepada semua guru, bakal guru ;) hehe.. Panggilan "Cikgu" itu satu anugerah. ibarat adiwira anak didik. hoho gayteww :3




Wish all of us Best of LUCK! :D





Thank you for reading this entry !


No comments: