Tuesday, May 07, 2013

Taktau nak letak tajuk ape? XD

chingchong chengho hunghankhik chongchung! maksudnyer... HAI SEMUA!


hahaha lama kut nak cari idea nak update blog nii. siyes! bila ada idea, ada-ada saje perkara yang nak dibuat. so malam nii nak luangkan sedikit masa. btw, sehat dop? uhuu.. aritu check nuffnang. puiii harommm.. itu laa akibat nyer kalo malaih nak hapdet blog ken? nak naik sepocen pon susah nau :3 apepon, aku nak setori sal aku ler nii kat korang. hokhok *pang! -,-


err, nak mula dari mana haa? Orite, now aku dah officially duduk hostel. hehek *tepuk sikit pelis? :p. mula angkat barang-barang suma sumbat kat hostel 1 May that day. uhuu.. nasib baik harta benda segala pusaka warisan moyang aku dulu tak laa banyak sangat. hoho. so, boleh laa muat 1 kete :O. Roomate aku? hehe.. suma oke. even masing-masing masih dalam proses membiasakan diri. errr, aku kadang2 malu-malu kuceng kat dia. bahahahah XD ihh iyo ler, aku kan tak biasa ngan dia lagi kan? so, normal laa aku malu-malu kat dia. padahal bila roomate aku tadak kat bilik, aku dok meronggeng macam hapa kat bilik sesorang. wokakaka! burokkk perangaii >_<!


Sekarang nii pon aku msih lagi proses menyesuaikan diri dengan suasana baru, manusia baru, perangai pelik2 yang baru. ahahhaa siyes kadang2 mereka yang kat blok aku nii kelakau! :D bhahahahah aku buleh duk senyum sorang2 dengar dorang bercerita -,-. Apepon, PRU 13 penuh dengan emosi! Ehh????


By the way, now dah hampir minggu last kuliah. Final exam bakal menjelang tiba tak lama lagi noks! >.< huu siyes bagitau apa pon aku tak baca lagi. :O omaigod! Omaigod! Actually tak banyak yg menarik sejak kebelakangan nii. hehe.. my life going smoothly since nothing yang kebaboom! huhu. keadaan mula rileks...tapi aku nih tak reti-reti lagi nak buat revision bagai. aishh. terok beno tang tuh -,-


Recently aku spend masa dengan ternganga dengar lagu jaa. woakakak burokkk pangai! wehh boring jugok kekadang dengan rutin cemni. hehe.. amboiiiii -..- Oke laa.. gilo bapok aa aku ni merapu kat sini. err, naper aku rasa entry aku kali nii cam takder pengisian jer en? aishh. alorhh takder laa.. aku saja nak khabarkan hidup aku dgn u olls jeh. lalalalaalaaa (^_^)


Baiklah, it's better for me to stop here kot. sebabnya.. aku amek mood hapdet blog nii jugak before nak buat aku punya tutorial. ehehehekk buleh gitu? :D jaga diri suma naa.. hikhik. maaf takdop gamboooo >.< *fly~~~~ haha



ini entri semalam. harini sambung dan post. tadaaaa :p



Thank you for reading this entry !



No comments: