Saturday, November 24, 2012

Program "Open Day" TSKC


Hello hi readers! bhahahaah bajet banyak sangats lah yang baca blog aku nii kan? :D it's been a while i tak update kan kan kan? ohoo..maaf lahh. lack of time nak update. betuuulllll...tak tipu. biasa lah hidup student nii.. tak lepas dari segala tugasan. yer dop? hehe.. Baiklah, bukan cerita melalut lalut tentang tuu suma.. boringg laa kan kalo asyik cakap benda yang sama.


By the way, sebelum ni saya ada update berkenaan dengan program terbaru yang The Sidma Kids Crew kan? Siapa yang terlepas tuu boleh KLIK SINI. Since event we all nii diadakan pada 27 November (selasa) nii so segala persiapan telah pun dibuat. huhu.. rasa macam skema giler ayat wehh. hahaha. So, kat sini saya nak buat pembetulan segala maklumat kat entri sebelum nii. Ini yang terbaru yer..

Program "OPEN DAY"
Tempat : Makmal Simulasi
Tarikh : 27 November 2012 (Selasa)
Masa : 8.00 am - 5.00 pm


Okay, mesti ada yang tertanya Makmal Simulasi tuu kat mana kan? Student Unitar yang amek BECE mungkin ada yang tahu, ada yang tidak. kan?? Ngaku ngaku ngaku! hahahaha. Makmal Simulasi nii sebenarnya ada kat bangunan Baitulmal. sama kat area situ. Nanti Crew kami akan ada letakkan banner. so korang akan tau lahh tuu kat mana. ker tak tau Bangunan Baitulmal tuu kat ner? hoho.. Jangan nak bohong arr.. Jangan risau laa.. saya confident yang korang-korang nii akan jumpa Makmal Simulasi tuu kat mana. hikhok :P


Ada aktiviti yang akan diadakan pada sepanjang hari kejadian. Eh? hahaha. err, jap jap! Kenapa saya rasa ayat yang saya pakai semua macam gaya ayat nak buat karangan zaman sekolah pulop oii??? bhahahaha perasan dak?! aishhhh! ampunnn.. takper an? TIDAK! oh oke, terima kasih. terharu pulop :D ngeee ~ Oke oke, serius.. Ni antara aktiviti yang diadakan :


  • Pendaftaran Ahli Baru Kelab Kids Crew 
  • Pameran
  • Jualan Kids Crew
  • Puppet Show
  • SIDMA Chef Challenge
  • Lensa Si Cilik
  • Vote for Best Lensa



Haaa.. itu laaa antara aktiviti yang diadakan sepanjang program berlangsung. Apepon, sangat-sangatttttt dijemput bagi sesiapa sahaja yang ada anak, anak buah, anak mak cik, anak sedara, anak jiran, anak rumah sebelah jiran, adik-adik tuu suma untuk datang menyaksikan "Live Puppet Show". Tau tau? mesti datanggggg! Diulangi SESIAPA sahaja. Sebab Puppet Show nii kitorang buat open. memang terbuka kepada sesiapa yang nak datang dan nak tengok sendiri. Actually ada yang suruh jemput mana-mana Tadika or Taska untuk tengok Puppet Show and join event nii tapi since Tadika and Taska or semua sekolah dah bercuti so that is why we all tak jadi jemput. ada ramai budak yang ekot mesti lagi meriah kan.. huhuhu.. ^_^


Oh nak cakap jugak, yang saya highlight kan kaler purple tuu antara kategori yang dipertandingkan. Opkozes lah ada hadiah kan?? Ada wang tunai wohhh! hahahahaha ($_$) sapa tak mauuu? :P Oke dah dah. Jangan nak fefeeling lebih-lebih haha. Tapiii kan, yang saya tak sabar sangat nak tengok tuu Pertandingan SIDMA Chef Challenge. amboiiihhh dengar pon dah macam Master Chef tu haa. huhu.. Peserta sediakan makanan untuk kanak-kanak menu breakfast if i'm not mistaken. hehe.. Bahan-bahan semua pihak kami sediakan. Dorang datang bawa ilmu ngan badan jak. And opkozes halal :)


Oke lah, setakat tuu yang saya dapat ceritakan.. selebihnya, nanti selepas hari kejadian saya akan update lagi kalo ada masa kayy.. yang pasti memang akan story punyer lah! :D cepat atau lambat jaa.. hehehe. sebab after this banyak lagi benda yang perlu disiapkan. focus back to apa yang patut. am i right?  By the way, arini I tanak lah pegi jejalan. Nak stay kat rumah jaa berehat.. penat. sangat sangat.. so nak kat rumah jaa siapkan skrip! hahahaha. Apepon, do enjoy your weekend hokeh! :)


I miss beach. Nak rileks2 mandi lelama, maen air laut. Besttt! Otak ngah berserabut skang -.- 
Tapi masa sekarang nii tak dapat pi :( sobsobsobs.. haha! :P

uhuu.. nak mandi sungai pun best jugak! release tensi berendam lelamaa :D

p/s: Jangan lupa datang semasa Open Day next Tuesday kay! Dijemputt datang ramai-ramai. hehe..


Thank you for reading this entry !


4 comments:

Azee Hana said...

macam bez je..tapi x de 'anak' la untuk dibawak..hii

Rann said...

Azee Hana : huuhuhuu.. besttt! bawak anak jiran sebelah :P

LOCKED said...

baru saya tau ada makmal simulasi..ok bye hahahaha

Rann said...

LOCKED : ahahhaaahah! kat annex dulu wehh ~