Monday, February 27, 2012

sesungguhnya...(3+1+1)

hi semua..!
before tuu, i nak bagitau.
aku bengang dengan headphone aku! grrrr...! >.<!
nak tau apa aku buat lepas tuu?
i putuskan teruss. hukk! padan muka. eeee..geramm eyhh~
oke, lupakan. *gerammm*
( #$%^&**&#@$??>>:+//@#%&%%**$^%$&^$# )
atoyyaiii.


****************************************


.....japp. aku nak amek mood kejapp....


.................................................................................................


..........................................................................................


.........................................................................................


.....................................................................................


..............................................................................


...............................................................


........................................


........................



.............



.......



.....



....


( tarik nafas panjangg panjangg panjangg panjanggggg )

Okey dahhh!
(lega)

***********************************************


Agaknya apa pulak yang aku ingin kongsikan bersama kalian yer..?

Baiklah lets start about my day okayy tak? 
hari nii i tak pegi mana2 pon..cuma tengah hari tadi kuar makan dengan kengkawan aku kat Satok lepas update buku bank kat CIMB Bank kat situ. and then balik rumah. whole evening i online. aku layan You tube jerr. haa! bila sebut pasal You Tube nii kan.. tadi aku layan balik movie AZURA tauu. haha. x puas lagi rasanya layan cerita tuu. beshhh sangattt. huuu. and then kan, aku layan pulokk scarry movie. nak tau cerita aperr? haku tengok movie SESUATU YANG TERTINGGAL. makk oiiiii..! aku terjerit-jerit sorang2 nengok citer tuu. kawan belah aku pulakk syiokk gilerr layan AZURA. aku terjerit terkejut sampai merah padam muka aku! alamakkk..memang saspen abihh! adeii~ Tapi best jugakk. hilang stress aku. hahaha. tapi lepas tuu aku pening kepala akibat terlampau terkejut. haduiii.. *sigh*

okayy, nak bagitau laa kan. lately, aku terima 'stranger caller' tauu. serious aku tak tau sapa. ngok ngek bebeno! geram jugak tau. dah laa stranger caller tu laki. makk aiihh, lagi laa aku tak buleh nak terima. lepas tuu, ngade-ngade tanya, "ada boypren keww?" yobihh! ade button Unlike tak kat sini??? *UNLIKE*. hahaha. adakah aku terlalu 'tak suka'?? ooohh memangg..(terima kasih). and, yang paling paling dan terpaling aku geramm sangat tuu, 'stranger caller' (SC) tuu cakap dia dapat number hp aku dari sorang kawan aku. sape erkk? kamo ker? huuu. *guro jerr*. haishh *sigh againnnn*

sambung citer. time SC tuu bagitau dia dapat number aku dari kawan aku, terus! otakk aku nii ligat mengingati setiap orang yang aku baru kenali. err..sapa yang ada number aku nii?? dia kata kawan aku yang kat Bintulu. Yobihhh! lagi laa aku feninggg aee. (#$%^&*&^%$)..jujur aku cakap kan. kalau aku tau sapa yang bagi number tuu kat SC nii memang habis kena bantai dengan aku taw. aku lumat lumat dia. biar biar! sebab aku memang tak suka sangat sangattt orang bagi number aku pada orang yang aku tak kenali. sesungguhnya! >.<

lepas tuu kan. tah berapa puluh ratus kali dia mesej aku pon aku x reply. malas aku nak layan. tak cukup dengan tuu, siap kol-kol aku lagi.yobihh. aku biar jaa kawan aku yang angkat jawab kol dia. hahaha. jahatnyer i...HAHAHA (evil laugh). entah yang keberapa kali dia kol lepas tuu baru aku yang angkat. terus aku sound bagitau jangan ganggu aku lagi, aku tak kenal ko saper pon, jadi takyah laa nak buang prepaid berpuluh hengget nak mesej or kol or whatever it is. haa. baru puas hati aku. (terima kasih).


******************************************

Okay, tutup sal tuu. skang nii aku nak bagitau pulakk tentang perpindahan aku dan kawan2 ke rumah baru tuu. kita orang gerak malam Rabu nii (29/02/2012). Khamis tuu xder kelas. means, oke laa tuu. dapat jugak laa buat apa yang patut kat tempat baru nanti. even banyak lagi urusan segala macam poblem yang belum selesai..tapi, hopefully kami akan dapat selesaikannya secepat mungkin. SEMOGA..! semoga dipermudahkan segala urusan kami..Amin.. dan syukur..jiran kami teramat ramah+mesra+baik. huu. dia kata anggap jaa dia macam mak or kakak jer. wahh. terharu pulakk..hehe. :D


: MENGHITUNG HARI :

laa..apa pulak kaitan menghitung hari dengan entri aku nii pulakk kan? hehe. actually, aku nak padatkan semua yang ingin aku kongsikan dalam 1 entri nii. hehe.. oke, menghitung hari apa pulak kan? Bulan nii dah nak abis dah kan? so, masok March nanti kawan aku akan kembali ke Indonesia semula. haa..dah tau kan. tuu laa yang aku maksudkan dengan menghitung hari. memang menghitung hari pun. err..banyak nyer 'menghitung hari' aku aee..adeii~
( how i wish the time could be freeze! )
*Lately jarang kontek*
(-.-)v


: MY SAVIOR :


jeng jeng! hahahha (gelak jupp)
sebenarnya kan, lama dah aku nak share tentang my savior nii. tapi selalu jaa aku tak tau nak tulis macam mana. jadi nii aku try try jelaa. huuu. ni berkaitan dengan kes i yang fainted last year. haha *macam lama sangat kan* lepas aku tau siapa yang tolong aku masa aku 'kurang bernasib baik' tuu. nak jugak aku ucap terima kasih. yelaa, almaklum laa aku kan tak sempat masa tuu. hahaa. tell u all what, i jadi segan pulakk nak ucap face to face dengan mereka nii. adeii~ (segan yang amatt). bila ada terserempak kat mana-mana, hati tuu nak ucap, "terima kasih sebab tolong hari tuu"..tapi, mulut tuu payah benaa nak buka oii.. macam ada jongkong emas jaa kat dalam. HAHA. kesiannn.. and then, aku amek keputusan nak bagi dorang nii kad jer. HAHA. lapukkkkkkkkk *sila boo saya* hahaha. pastuu, cenggituu laa cara aku said "THANK YOU". *blushinggg*

thanks a lot!!
Sem 2 nii ada terjumpa dorang. huu. i senyum jer..

jupp. nak share satu Quote nii.


Okelaa..dah habis story i. goodnite ols..
*mata tak ngantok lagi*

p/s: pike lagi nak wat apa lepas nii..huu.



-salam ukhuwah-

No comments: