Tuesday, October 09, 2012

Hello Tuesday!

Oh hye! best nyer hari nii takder kelas uuu. hahah. best best! buleh bangun lewat, tak perlu nak fikirkan nak pergi ke kelas pun. weahaaa best! Oke, by the way ... ada tugasan yang perlu disiapkan pon. My English task yang kena submit esok. psstt .. saya tak buat lagi ihh .. hahaha. oh no no no, saya akan siapkan petang nii kalau buleh. sebab malam nii nak buat revision kira-kira (calculate lahh) untuk subject Statistic esok. haaaa .. ada kuiz esok taw. aishh! tak suka calculating tau. seriously! otak lemau and saya cepat pening kira-mengira. yelaaa that's why SPM setakat Lulus jaa dapat. wokakah! eii takperlahh at least lulus kan, kan? ngeee >.< ..


Since i got sakit perempuan so memang rasa malassss sesangat nak going anywhere today. i hate period pain! T_T so, staying at home je laa. layann lagu, layan task and so much more. tengok siling rumah ada bocor ke dok .. ahahaha! oke tuu tipu! :p hahhh! ada lagik. line tenet yang seloo sangat mencabar kesabaran okeh! aishhh. tak sukaaa. Petang nanti surely saya dok sesorang kat rumah sebab yang lain ada kelas Public Speaking until maybe 6pm something i guess! haha. takper lah, ada anak rabbit 3 ekor temankan saya kat sini nanti. huuu. buleh main-main ngan anak rebit. hoho *macam orang forever alone jeh! ngehngehngeh ^.-



Nii gambo semalam .. haha. cumill tak? cumill tak? ngeeee gewammm tengokk ihh. selalu jer kena cium-cium, pelok-pelok hahaha! terhibur gak dengan they all nii. dia sekor nii jaa yang ada tompok-tompok. adek beradek yang dua ekor lagii tuu putehhhh mulus jer. macam mak dia si Jenny. huhuhuhu.. penghibur nii :D



hikhikhik. 3 little bunny nie. sekarang they all dahh kuat dah. buleh lompat-lompat, lari-lari kat ruang tamu. hahah. aktifff sangat! penah sekali yang puteh sekor tuu masa dia maseh kecik dulu kencing kat riba saya. uwaaa :((( hahha. padan muka!~ muahaha >.<"


Alright, saya nak buat task English saya kayy.. nak amek mood dengan update blog sekejap. :) pastuu malam nanti continue dengan revision. hewhew selamatt petang dan beristirehat yer...



Thank you for reading this entry!

No comments: