Sunday, April 08, 2012

Entah! Saya pun tak paham..

Hye! yuhuu .. :P
Err .. minta maaf sebab tajuk entry tuu macam ada yang tak kena jaa an? haha .. pening fikir nak letak tajuk apa. miahahaha. Oke, petang tadi kawan saya datang rumah. And yang paling menyelerakan ialah ....

Dia bawak laptop dia sekali .. !!!

You alls .. ! wahhh .. kalo bab bab macam nii i nombo 1 oke! hohohoh .. Ape pulak tak nyer an? buka lappy dia tanya ..

Ada movie tak dalam lappy??

haaaa kan? itu semestinya soalan lazim!

And telling u what! bila buka jaa folder .. mak aiihhhh .. banyaknya movie ..

haipp! saya apa lagi, tak mao buang peluang. bawak semua pendrive kasi sedut sama itu movie~ muahahaa. banyak jugak movie yang dapat aku kebas tadi. dalam 30+ macam tuu. fuhhh! bila laa aku nak abiskan movies tuu segala oow ... 

So Ahad nii, since aku tak ada plan pegi mana-mana (rasanyer laa) aku nak khatam movie tuu setakat yang mampu. haaa, sapa berani challenge? hahah! 

Oke laa, jam pon dah makin lewat .. kepala pon makin sesak dengan banyak perkara yang menganggu fikiran 
(2 jaa sebenarnya) haha.

Mata pon dah macam Garfield .. baik i masok tido. But before that, saya nak clean up !

Erkk! laaa nak tau 2 perkara tuu iyer .. ? hadohhh .. macam-macam dia neh. 

okela, okela, okela. orang kasi tau.

1-----> ASSIGNMENTS
2 _______ .. isik sendirik! huahuahua~

Gurau je laa. Actually, it's a bit of perkara biasa tapi sedikit merunsingkan. plus! bila muncul perkataan 

'TAK TAHU dan TAK PAHAM' .. 

nampak? aku dah mula berkias-kias tuh. aiyakk! hehehehe..

just forget about it! tak penting pon .. :D




Thank you for reading this entry !

No comments: