Monday, April 09, 2012

Ergghh..Really tak suka!!

wuwuwuwuu .. pepagi buta dah membebel banyak kan? cett!
Tak kira jugak! i nak bagitau jugak. sorry banyak jugak! muahahah

kejapp!
hishh! Tenet ni pon satu. sukaty jaa nak disconnected! puiihh!

haaaa skang aku dah fed up dah nih. haishh. macam macam 
(-.-")

Actually i memang tak suka dengan bau asap rokok. sumpah! kekadang hidung akan gatal-gatal bila tersedut or terhidu haruman yang sungguh membuatkan rasa hati ini macam nii ..

(@#$@%^**!*&&^%$ !!)

haaaa amekaww! 

I baru balik dari rumah kawan. and yes ada yang smoking 
First aku dah sesak napas! lelama pastu baru oke. 
keluar dari rumah tuu and on the way balik rumah kita orang, aku dapat hidu seluruh badan aku berbau cigarette (mencikkk!) 

I terpaksa mandi lagi sekali sebelum masok tido. tak selesa tidur dengan bau camya aeee .. sungguhh!


Goodnite ..

Eh, dah jam 1.23 pagi yer .. hmm maknanya hari ini aku nak kena pegi Tadika balik sebab nak pulangkan vcd yang aku pinjam that day. 

hmmmmm teringin nak makan KFC .. :(

saya sedang membiasakan diri dengan persekitaran perokok .

p/s : saya selalu lewat update (-.-") hehe ..



Thank you for reading this entry !

No comments: