Wednesday, May 09, 2012

Bosanggg !! buat keja gila.

helloo! howwa u? u fine? ya saya fine sudah ini? fine tuu kalo diterbalikkan bole jugak jadi macam nii ..

"saya fine feningggg !!!" aaaa~~

haiyaaa .. assignment lom finish lagi. takper takper, slow slow kan? Kak Eva salu pesan, polah assignment ilek-ilek, iboh stress-stress .. haaaaa. so, nak praktikkan tahap kerileksan saya plop. tapi tak sangka tak menjadi wok. kahkahkah. 

sikpa sikpa, mbak ilek2 jak .. kan Kak Eva..? hihik~ yezaaaa .. okey cukup sudah merepek. Guys! i'm doing my TPD assignment right now. fuhhh .. idea so many many datang time pepagi tok. pagi laaa, skang nii jam dekat 3.30am masa saya menaip entry ni  T__T . Tapi nak buat ayat tuu payah benoooo. assignment i in english sehh. dah laa english i nii pro weak sangat! mak haiihhh .. sabo eden .. muehehehee.

hahaha, biasalah kan .. this is what we called "Student Life". hoyahhhh! kan? hehehe .. 

setelah penat mencerna minda mencari idea dan mengolah ayat english i untuk dimuatturunkan dalam assignment nii .. menggatal plop nak buat keja gila (takder keja i) .. kahkah :p. kuhnun nyer nak focus! tengok je lar muka orang fokus nehh! 



hahaha ader plop yang jeles kan?? -.-

abaikan katun tuh! dengki sangat!! kahkah :p

okeh! nii aku tak tau kenapa tetiba OMG!!

haaahhh! ader berani tak? i cucok kei pen! tsk tsk ..

take 5 !!  hahaha .. -.-"

kahkahkah! *jangan gelakkan yg puteh tuh! >_<


okelaaa, nak sambung balik kojer i. babai 
best eyy korang menyulam mimpi *jelingan dengki* 
miahahahaa .. :p


Thank you for reading this entry !

No comments: