Thursday, March 29, 2012

Bosan Homealone

Siapa hari ini homealone? huuu.

"AKU"

yeahh! sekarang nii jam 3.18pm masa aku mula menulis entri ni. hehe. kena tinggal sorang-sorang kat rumah. yobihhhh. bosan gilaa sehh. cett! ni dah berapa kali bertukar posisi aku duduk kat rumah nii pon ntah! hahaha. ciannnn.

Actually dua orang housemates aku pegi keluar. Dorang cakap nak jalan-jalan kat Satok. Ada ajak aku sekali, tapi seems like aku malas nak keluar rumah this  holiday. hahaha. duduk rumah jer! best what?! :D

Orite, since aku dok sorang tanpa beronok-ronok dengan dorang kat Satok tuu, aku just nak online jaa. hahaha. And telling you all what! semangat i buat assignment i tengah membara-bara nih! yuhuuuu. hahaha. :P

wahhh. buat assignment dengan my music yang aku played tuu best2. nang antapp! hahaha. semua lagu kegemaran i okeh!
(^_^)v

so this is it!

Gotchaaa! Fresh and non-edited from my Vivaz camera. cett! hihihi.

Biskut and air tuu harus ada bila everytime i ngadap lappy tau. mesti ada! hohoholick! i kat ruang tamu sebenarnya nii. Actually ada Popo teman i masa nii. tapi tak nak laa tunjuk kat you alls. lenkali i bagitau who's that Popo. hahah.

Bila bosan..i akan nyanyi2 and melalak suka hati jaa ekot lagu i. huahuahua. oke tak lawak!

Best jugak macam nii. Time nii no FB-ing, YM-ing or whatever it is. lama tak begini. (buat masa sekarang la) huhuhu. After siap semua, ON tuu semua balik. wakakakaka.


-salam ukhuwah-

No comments: