Saturday, March 17, 2012

Fatigue ngadap laptop untuk jangka masa yang lama

hallooo peeps!
before tuu aku nak bagitau.
"I'm too exhausted!"
"I'm extremely tired."
"Penat sangat.."
hmmmmmh
(-.-")

Why? Kenapa letih? Actually sebab ni.


Assignment!
Oo myy..banyak jugak eyhh. semua nak kena hantar dalam bulan April depan. OMG!

'alaaaaa lambat lagi laa bulan 4 tuu..'

ahaaksss! nope. tak lama ponn. taknak postponed2. makin bertimbun-timbun. Plus! this semester ada assignment yang memerlukan kita orang pergi ke luar. maksudnyaaa..outdoor activities. Dalam 2 subjects yang memerlukan kita buat macam tuu. For Teaching Professional Development and Managing in Child Behaviour subject.

Untuk Teaching Professional Development, kita ada outdoor activity that called 'Bina Insan'. I don't know well tentang Bina Insan nii but sir dah tunjukkan video salah satu aktiviti yang dijalankan semasa Bina Insan ni. hmmm ala-ala kem gitu kott. haha. tak pasti. huuu.

And for Managing in Child Behaviour nii, we have to go to mana-mana Tadika and do some observation in there. hmm nii yang aku tak berapa nak like laa kan. coz mesti banyak persiapan yang nak kena buat. even orang yang nak masuk meminang pon ada cara dia sendiri kan? sama laa macam nii. tak boleh laa nak main terjah macam melodi tuu. hahaha.

So, setakat nii Miss tak bagi lagi tajuk assignment untuk MiCB tuu. Next week maybe. Bermula laa agenda. *tapi dalam hati tuu excited nak pegi* hehe.

Jadi, in this case. kena persiapkan segala mental dan fizikal diri. fuhhh!
(0.0")

OmG! panjangg aku punya mukadimah. sorry..excited nak citer pasal assignment. hehe. kembali kepada tajuk kita. To be honest, for this whole day aku ngadap laptop non-stop till night! 
-.-"

Pening kepala, mata pedih sampai skang rasa macam bengkak jaa. merah! tangan dah penat tekan keyboard and mouse segala tuu. hadoiii. gilerr. plus pusing baca maklumat dalam internet tuu bagai sumaa kan. haduii. nak pilih yang sangat bertepatan dengan point assignment laa kan. kena laa pilih yang terbaeekkk! heheh. air entah berapa gelas dah aku minum. haha. ciannnnn...

and malam menjelma..aku fikir nak berehat jaa..since dari siang aku tak berhenti dan rehat ponn. kesiann lappy aku. huhu. nanti kena tegur tak jaga kesihatan. hihih. Dear! i jaga kesihatan tauu! :D. hohoho.

Actually, i siapkan assignment English i. pening cari tentang Quote tuu suma. kena cari maksud original tentang quote yang dipilih. aduiiii..macam macam aihh. aku pilih Quote dari Mother Teresa. 

"If you judge people, you have no time to love them" - Mother Teresa

Nak kena buat introduction, author biography. tuu mungkin agak senang ckit. google jaa.. haha. yang agak payah tuu bila dia ada mintak ORIGINAL meaning of that quotation! hadohhhhh mana nak cari aeee. *sigh*

Whatever it is. i kena cari lagi laa kott. someone said, don't stop until reach the top! yeahh. hehekk~

okelaa. goodnite all. since siang tadi melodi Istikharah Cinta bergema lam headphone aku aee. hihihi. macam2.

esok nak pegi pasar minggu satok. nak ekot?? hehe.
kbye.
^_^


-salam ukhuwah-



No comments: