Monday, June 18, 2012

Gambar jeh. buleh gituu ? :)

Hello peeps! heheh .. seriously i bagitau, saya lebih suka itam puteh macam nii jeh. haha. selamat mata aku .. tak ler rabun nii makin meneruk kot. muehehe. Tapi pink tuuu .. oke dak? entah ler, lately memang suker kaler macam gini taw. my new website pun ala-ala macam nii jugak kaler yang aku pilih. HAHA. jiwa bunga weyyhhh. kahkahkah. oke siyes tak lawak =.=' . Tak cayer? tengok gambo website baru aku nii ..



haaa, see? HAHA. terang gilosss ini kaler. but suker! miahahah. This site macam blog jugak. memula pake ingatkan must in English. HAHA. nampok beno buta IT kan? kahkah. adeii .. By the way, my new site ni best jugak taw.  tapi still tak biasa lagi nak guna. sokayy, slow slow .. :)


Lagi-lagi nii. Tetambah bila still mamai bangun dari tidur tu awak tersepak tiang katil ke hape memang terbuka luas mata weyhhh! sumpah cakap memang sakit T_T huahuahua. Rasa macam nak ambil alih jeh watak HULK tuu. miahahahClick here for more graphics and gifs! 


Yohh! sumber efbie jeh nii. tapi tapii betol tak? awal semster rasa macam buleh jer cover semua subject. bila dekat nak exam.. EHH?? *u know what next. selalu jugak jadi macam nii aiee. *larikkkk nyorok belakang pintu. haha Click here for more graphics and gifs! . heiii ... u are smart oke. admit it sayangg ~ :) huhu ..


First time aku tengok gamba nii teross jaa aku bayangkan macam mana situasi nii berlaku. nii turun dari atas tangga tuu komfem "BUUMMPPPPP" dinding !!! Click here for more graphics and gifs!. OH NO No no ...... *JANGAN GELAKK. kihkih.

Anyway, esok saya pergi ex sekolah menengah saya sebab nak ambil 1 dokumen je pun. saya pegi ngan Claudia. lepas tuu we all plan nak jenjalan jugak kat Sibu nii. Lama tak round2 Sibu. HAHA. and of course destinasi pertama kepsi Sibu. hihik. uiks, kepsi Sibu sedapp woo. miahahah =.='

So, nak blogwalking jupp. huuu. selamat malam ~

No comments: