Tuesday, June 19, 2012

Sibu Jerebu

Michael Learns To Rock are playing their songs kat lappy saya sekarang nii. huu really love their melody taw. muehehe. OW how's your day today erk? i just stay at home and not go anywhere pon. PLUS! Sibu jerebu harini. hadohh .. so, taknak jejalan kuar rumah. miahahah. tak sampai tahap terok lagi. semalam lagi oke actually but today lagi teruk dari semalam. haihh .. macam macam sekarang nii kan. heheh ..


and i just arrived at home. tadi pegi melawat ayah kat hospital. OH YA. from the first day i datang melawat ayah kat hospital tau tak ayah asyik sebut jeh pasal Doctor and Nurse. Haa'ahh .. NURSE, DOCTOR. dia cakap, sebab tuu dulu ayah suruh kamu amek nurse ke, dokter ke. If kamu amek nurse O doktor dulu, mesti sekarang ni kamu yang bagi ayah makan ubat tuu semua. Yohhh tu diaaaa. Terkejottt ai oke. 


Apalahhh yang termampu aku jawab oiii. Of course ai tersengih sipot kat situu. I pandang kakak i, and dia plop pandang ai balekk. uiks! both tak taw nak jawab gapo aihh. tersentap jupp. amekawww! hehehehe ayah gurau jeh kot. -.-"


Muke aku nii nak jadi doktor nurse? Errgghhh .. macam tak layak jaaa T_T . yelarr, dulu bukannya pandai. sob sobs. OMG laa kan. By the way, bukan ke arah bidang perubatan kot saya nii. Dah laa tak tahan duk lama kat ospitel. nii aku guna face mask nii pon semput dengan tutup hidung tuu bagai. adeii .. nak jadi doc or nurse kena guna mende alah nii hari-hari leputttttt weyhhh. muahahah :P.


Tetambah lagik ai memang tak sesuai kot. tengok rupa orang eksiden pon aku dah takott ni kan pulak nak ngadap yang putus kaki or whatever tuh. huwaargghh cannot cannot! dah laa darah gemuruh mengalahkan darah gemmuruh awak kan? kahkahkah. tetambah lagi gelabah tahap cipan. huihh, mahunya aku yang jadi pesakit pastuh. HAHA.



O PLEASE. memang tak ada ciri-ciri doktor or nurse laa I ni kan? rupa sebegitu agak2 nak jadik apa sesuai erk? miahahah. oomyyy. hihiks. Apepon, mungkin dah rezeki kat bidang perguruan kot. Haa'ah, saya memang minat bidang keguruan dari kecik pon. Tetambah lagi bila kakak saya pon dalam bidang nii, pastu wife abang saya pon cikgu jugak .. so, minat tuu lagi bertambah. seronok dengar dorang nii story tentang pelajar they all. huu. we all complete one day nanti taw. My sister guru sekolah menengah, wife abang i guru sekolah rendah, and i guru tadika soon-to-be HOPEFULLY. *lambat lagik laa  muehehe.

Alright, enough said. tak taw lagik nak wat karangan aper dah. anyway, saya nak share nii dengan korang ..


Sapa yang tak kenal lagi dengan blogger ni? Hami Asraff is one of my feveret blogger. saya suka baca blog Hami. kata-kata molek. setiap entry padat. OKE. i tak tau nak cakap kat u olls macam mana, but the truth every entry memang mempunyai mesej tersendiri. Ini saya petik dari facebook beliau. renung-renungkan. sekadar perkongsian saya ... :) . selamat malam.






Thank you for reading this entry !

No comments: